Ervaring met iPhone 4

Ik zou het  hier nog over hebben. Feitelijk kan ik er kort over zijn: geweldig! Alles loopt soepeler en sneller dan op de 3G. Met name de camera is veel ‘snappier’ dan die op de 3G. En de foto’s zijn mooier (binnenkort overigens nog wat mooier met de nieuwe functie in iOS 4.1).

Het design is inderdaad ongelofelijk. Nooit eerder heeft een mobiel apparaat er, wat mij betreft, zo high-tech uitgezien.

V.w.b. de antenneproblemen, het verschijnsel is eenvoudig te reproduceren en bij een reeds zwak antennesignaal (Amsterdamse Zuidas is hier de benchmark) kan dit zelfs geheel verloren gaan. Het goede nieuws is dat het net zo makkelijk te voorkomen is als dat het gereproduceerd kan worden (gewoon het advies van Steve Jobs opvolgen). Al met al niet iets om je heel druk over te maken, maar Apple had hier een betere job kunnen doen (alleen niet door het soort compromissen te sluiten dat ze bij Nokia gewend zijn te doen. Dan heb ik nog liever helemaal geen bereik).

Mijn voorlopige rapportcijfer na 2 weken gebruik: 10-

Geef een reactie

